«Фамілія» – по-домашньому та з елементами нових технологій

Ресторан «Фамілія» розташований у центрі Хмельницького за два кроки від однієї з найцікавіших туристичних родзинок міста – пам’ятника барону Мюнхгаузену. Отож, закінчивши мандрівку містом та скучивши за домом, можна на деякий час зануритися у сімейну атмосферу закладу, який ніби спеціально створений для цього.

Комфортний інтер’єр, смачна їжа та якісне обслуговування – три речі, які ми завжди хочемо отримати, коли збираємося посидіти у колі друзів десь за межами дому.

ІНТЕР’ЄР

Зала ресторану з обох боків має вікна, тому тут багато світла та сонця. М’які дивани з подушками та легкі дерев’яні стільці, білі скатертини, порцеляна у буфеті, начищений до блиску мідний посуд, картини на стінах. І дуже багато  живих квітів. Тут – як у гостинному домі, де люблять приймати гостей і ставляться до них з любов’ю. Всередині «Фамілія» і справді схожа на розкішні апартаменти: сонячна літня тераса, де тепло навіть взимку, два чималих зали, розділених перегородкою, барна стійка. А ще – один з предметів гордості власників – великий овальний стіл, спеціально розрахований для того, аби невелика компанія зручно за ним вмостилася. За таким столом нікому не тісно, і кожен бачить усіх.

Ще один предмет гордості та своєрідна «фішка» ресторану – чимала дитяча кімната. Неабиякий плюс для тих, хто хоче прийти відпочити з дітьми, водночас не відволікаючись на них. У дитячій кімнаті є все для веселих і цікавих розваг: телевізор, дошка для малювання, манеж з різнокольоровими кульками, книги для малювання та читання. Є тут навіть дитячий туалет, а для найменших – пеленальний столик. Малечею опікується няня-аніматор.

А ще для дітей у «Фамілії» влаштовують майстер-класи – навчають випіканню піци та приготуванню суші.

Музика тут ненав’язлива, спокійна, фонова. Концертів наживо тут не влаштовують. Така вже специфіка закладу, адже, по-перше, ресторан розташований на першому поверсі житлового будинку, а з іншого… Ну, не буває ж у наших  домівках справжніх оркестрів і поп-гуртів, чи не так?

Ще одна фішка «Фамілії» – відкрита кухня. Вмостившись на стільчику, можна подивитися, як кухарі, теж, до речі, відкриті та комунікабельні, готують суші та піцу.

А далі, за склом – кухня. Якщо хтось з гостей виявляє бажання зайти туди і подивитися, як відбувається той чи інший процес, йому проводять екскурсію. Зазвичай, найбільшу цікавість викликає пічка Josper: в ній всередині вугілля та решітка, що дає можливість великій температурі охопити одразу весь стейк. Відтак, він виходить засмажений зовні та соковитий всередині.

ЇЖА

Описувати наїдки – справа невдячна. Скільки б ти їх не куштував, яким би гурманом не був – їжу потрібно смакувати. Моє особисте найсильніше враження від кухні «Фамілії» – тартар з телятини. Я його пробувала лише раз, ще коли ресторан тільки відкрився (а було це років чотири тому). Той смак я пам’ятаю досі, хоч описати його навряд чи зможу.

Напрямок кухні у «Фамілії» – європейський з елементами азійської та японської. Є окрема винна карта, окреме  дитяче меню, основне меню. Бізнес-ланчі – з 12.00 до 16.00.

Пропозиція дня у «Фамілії» (з 16.00 і аж до закриття, до 22.00) – різноманітні страви – салати, гарячі та холодні закуски, які не входять в основне меню. Щось таке, що буває лише в сезон. Або щось, що готується в обмеженій кількості, наприклад, баранина, кролик, або риба, чого не знайти в щоденному меню. Також це можуть бути фрукти та овочі, які варто куштувати лише певного сезону.

Особлива гордість закладу – стейки (про них ми згадували вище) та піца, класична, тонка з різноманітним наповненням. Його можна придумати самостійно або спробувати готові варіанти.

ОБСЛУГОВУВАННЯ

Якими б смачними не були страви та затишним – інтер’єр, але рівень обслуговування у закладі – теж важливо.

Ви колись бачили офіціанта, схожого на спецагента – з рацією на поясі та навушником у вусі? Ні? Тоді обов’язково приходьте у «Фамілію» – там офіціанти всі такі. Нові технології, запроваджені у закладі, дозволяють прискорити комунікацію між гостем, кухарями та офіціантом: приймаючи замовлення, він не мусить бігати туди-сюди, уточнюючи, чи зможуть на кухні приготувати те, що замовляє гість. Наприклад, якщо на кухні залишилася лише одна рибина,  а гість замовляє дві, то інформацію про це офіціант отримує миттєво і одразу ж може запропонувати альтернативу.