(Українська) “Вишиванка” – новий туристичний бренд Хмельниччини

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Із чотирьох запропонованих цієї осені варіантів, подоляни обрали той, який їм сподобався найбільше – «Вишиванку», символ перехрестя стихій та історій. Про це повідомляє видання “Є!”
Однак автори проекту з Бюро маркетингових технологій не зупинилися лише на фірмовому знаці і слогані. Ніна Алі, директор зі стратегічного планування, розповіла, що наступним етапом буде розробка рекламної кампанії Хмельницької області.
«Українці бачать Хмельницьку область як не найбагатшу, але таку де знаходяться природні ресурси. А якщо говорити окремо про Хмельницький, то це ринок і перехрестя торгових шляхів.
“Живучи тут, ви не відчуваєте і не бачите повною мірою унікальність цього місця. Ми їздили Хмельниччиною, і якщо дивитися зі сторони, то нехай багато мість і знайодяться в занепаді, тим не менше, Хмельниччина насправді заповідний край. Навіть Карпати зараз, на фоні вирубки лісів, є досить сумною місциною… Тут, на щастя, такого ще немає. І хотілося б показати Україні, яке це справді цікаве і унікальне місце. Адже область має всі ресурси для того, щоб розвивати туристичну сферу», – зазначила Ніна Алі.
Розробники рекомендували більш сучасний варіант, але за результатами народного глосування переміг традиційний, напряму пов`язаний з місцевістю.
Автором усіх варіантів логотипу є арт-директор Владислав Зайченко. Оскільки брендом області відтепер є «Вишиванка», а слоганом – «Перехрестя стихій та історій», він розповів про символіку логотипу, його варіанти, і можливість подальшого використання.
«Цей візирунок є втіленням класичного візерунку вишиванки, яка була характерна для Поділля… Відповідно кожен елемент тут має сенс. Кольори також вибрані не просто так. Голубий символізує стихію води, стихію чистого повітря; зелений – стихію лісів, енергію природи; помаранчевий – це колір тепла, сонця і гостинності; фіолетовий містить у собі заряд певної магії, адже Хмельницька область для багатьох все ще залишається ″темною конячкою″…» – розповів Владислав Зайченко. Він також показав, де цей логотип можна використовувати і як видозмінювати.
На сайті ОДА вже найближчим часом планують розмістити бренд-бук для вільного доступу. У ньому будуть детально описані правила і рекомендації для його використання. Тож всі охочі підприємці, власники готелів і виробники сувенірної продукції зможуть безкоштовно використовувати цей бренд на своїй продукції.